onsdag 26 januari 2011

Muskler....!


Inatt på jobbet stod jag och bläddrade lite i nya BODY-tidningen när det var lugnt en stund! Lite extra roligt att kika i den då både Cissi å Jonas var med på bild från luciapokalen, då de båda som bekant placerade sig fint! :)

När jag står där och bläddrar i den kommer en natt-arbetande tant in. Hon frågar om jag håller på att göra en beställning? Beställning? undrar jag?

Ja då menade hon om jag skulle beställa mig ett "muskelpaket". Mm, ja precis!

Tanten fortsätter med: Det är inte bra att ha sådär mycket muskler. Man får muskelryckningar på nätterna så man inte kan sova! Dessutom är de inte sköna att ta på, alldeles hårda! Inget mjukt och skönt där inte!

Nähä...?

Hon verkar ha knådat många kroppsbyggare i sitt liv den där tanten! ;) Tror jag lägger ner min pt-utbildning och går en snabbkurs hos henne istället! ;) Hihi..!

3 kommentarer:

Martina sa...

Inte skönt att ta på? Konstig tant! I beg the differ;) Höhö

Susanne Löfgren sa...

Hahaha.. jag vad säger man? Smaken är som baken! ;)

Veronica sa...

haha, näe tacka vet jag hängiga tantrumpor, muuums! ;P