torsdag 11 december 2008

En liten påminnelse till mig själv!

JAG skapar det liv jag vill leva. Den möjligheten har jag alltid, oavsett vad jag varit med om. En balanserad människa är stark ibland, sårbar ibland. Jag kan aldrig och ska aldrig försöka påverka eller förändra någon annan för eget syfte, men jag kan alltid ta ansvar för mig själv. Jag har alltid ett val! Det är bra att göra en sak i taget och vara närvarande i det jag gör. Jag kan sålla bort måsten och välja det roliga. Jag behöver jobba med mig själv och bryta osunda mönster som håller tillbaka min glädje, lust och motivation. Jag ska hämta kraft från olika platser och människor,men komma ihåg att jag skapar energin själv. Lära mig se mina misstag som erfarenheter och inte förklara mig eller be om ursäkt för mig själv hela tiden. Träna mig i att ta en sak i taget, en dag i sänder. Jag har en väldig kraft inom mig som kan ta mig precis vart jag vill!

Inga kommentarer: