torsdag 27 september 2012

Allt för (Gevågs)byn!


I Tisdags åkte jag hem till Gevåg för att vara med och visa upp de fantastiska kreationer som Hillevi Brännström stickat och virkat! :) Det var också skivsläpp för "Tidlösa", som hade spelat in sitt album på just Gevågsskolan! :) Det var en mycket lyckad och rolig kväll och det blev fullsatt i bystugan! :) Jag, Matilda, Ronja och Kelly visade upp kläderna, bara tjejer från byn! :)

Det blev en väldigt hoppsan hejsan-dag i Tisdags för övrigt! Blev inringd på jobb under morgonpromenaden å skyndade hemåt med raska steg, käkade frukost lite snabbt och skyndade iväg till förskolan jag skulle jobba på! Under lunchrasten skyndade jag hem och slängde ihop grejorna jag behövde till kvällen och hoppades att allt var med! Direkt efter jobbet hämtade jag upp två kompisar som skulle följa och så gav vi oss iväg! Jag drog ju liksom iväg på jobbet i löpartightsen och min plan att fixa håret och göra mig fin till kvällen sket sig totalt, å jag märkte att det gick ju bra det också! :)




Inga kommentarer: