söndag 28 februari 2010

Härliga människor!

Åh vad jag älskar alla härliga människor omkring mig i mitt liv!! Inatt på jobbet kom Lövet in där och handlade käk efter jobbet på Plaza i vanlig ordning! Vi hade natten innan surrat om nån rolig sketch och inatt när han var in hade han med sig skiva med sketchen till mig! Blev så jäkla glad! Såna där grejor kan verkligen liva upp i min vardag och betyder så mycket! Fan vad jag gillar såna här underbara människor!!! :D

Trivs så med mitt liv och är så oerhört glad och tacksam för alla sköningar som finns i det och livar upp det!! :-D

1 kommentar:

Sara den rara sa...

Åååh, vad roligt att du hittade mig, så hittade ju jag dig :) Härligt att du trivs med ditt liv och tycker om människorna i det, det är då det är som bäst!! Ha en fortsatt skön söndag! Kram/ Sara