onsdag 21 juli 2010

Att byta eller inte.. det är frågan!



Går i funderingar på att byta gym, har inte riktigt bestämt mig än dock, måste provträna på andra stället och känna efter ordentligt tror jag! Jag älskar mitt nuvarande gym och trivs som fisken i vattnet där!

Det som gör att jag funderar på ev byte är att det andra ställe samarbetar med storsjöbadet och jag är så galet sugen på att simma! Har inte simmat på så många herrans år så jag vet knappt om jag kommer ihåg hur man gör! ;-) När jag gick i gymnasiet simmade jag 6 ggr i veckan, 2 km åt gången. Inte så fasligt mkt kanske, men blev ju iaf 1,2 mils simning i veckan! :)

Ska ta mig en rejäl funderare som sagt! Skulle det inte bli bra så går det ju att byta tillbaka i framtiden! Det är ju inte som att jag skriver kontrakt med djävulen liksom ;)

6 kommentarer:

Anders Stävhag sa...

Jag är på step in och har guldkortet, inklusive badet och relaxavdelningen hur mycket jag vill..är kanon och jag bara älskar relaxen ;-)Kram

Susanne Löfgren sa...

Ja jag ska ta mig en rejäl funderare :-) Har en kompis som jobbar där som instruktör och känner flera som tränar där :-) Kram!

Anders Stävhag sa...

Är mest i city eftersom det är närmast där jag bor jag men utnyttjar badet och relaxen ofta, kul om vi ses där ;-), ska snart ner och köra ett powerplatepass så jag blir av med lite träningsvärk skratt. Kram!!!

Anne sa...

Kom kom! Jag älskar badet å relaxen =)

Karin sa...

Och kommer du till step in kan du gå på mina pass också, yey! :)

Susanne Löfgren sa...

Karin - sant!! :-)