fredag 9 mars 2012

Positivt tänkande!


Okej, om jag nu ändå ska tänka lite positivt vad anbelangar den här dryga nedrans förkylningen som haft sina klor i mig de senaste tre veckorna, så tänker jag väl såhär då:

* Har fått en del plugg gjort eftersom jag ändå inte orkar vara ute och härja!

* Håret mår bra av att vila ibland - lika bra att låta det vara flottigt ett tag när man ändå inte visar sig ute på människobyn!

* Alltså ååh.. känslan när man är FRISK igen! Å kan köra igång med träningen lite lugnt!

* För att inte tala om känslan när man kan ösa järnet igen och gotta sig i de där endorfinrusen (har du inte testat DET beroendet, så gör det å det snaraste)!

* Tänker att efter detta borde jag ju hålla mig frisk sisådär tio år i sträck..?

Affirmerar: Jag är FRISK PIGG & STARK!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig tanke, klart du är frisk, pigg och stark. hahhah Jag skrev pilsk istället för pigg. Hö hö så det kan bli. Men som tur var så såg jag det innan jag postade kommentaren. Ha en skön dag. kram

Susanne Löfgren sa...

Haha.. vem vet, jag kanske är lite pilsk också? ;-D Kram!

Heartflow sa...

"Jag är Frisk, Pilska och Stark!" Det låter väl som en Underbar affirmation! =))

Läk väl!
Kram

Susanne Löfgren sa...

Haha! Faktum är att den verkade funka den där affirmationen! ;-) Önskar er en ljuvlig dag både Sigfrid och Marie-Louise! :)) Kram!!!