söndag 25 mars 2012

Promenad genom stan - tacksam som fan!


Har gått kvällspromenad till Lugnvik å tillbaka, så jävla skönt! Mår så jävla mycket bättre i kropp och själ! :D Snackade med Novie i tfn en stund i början, men sen stängde jag truten och körde näsandning resten av vägen. Gäller att passa på när man går själv, annars snackar man ju alltid med nån!

Jag tycker det är grymt skönt att andas enbart genom näsan! (Ja det gick finemang trots allt snor! ;-)) Känner mig varmare i kroppen på nåt sätt och blir inte sådär stressad/andfådd i andningen vilket jag annars lätt känner av när jag är såhär mens-svullen i kroppen!

Testa du med! :-)

Vill du läsa mer om det, så kan du läsa --> HÄR & HÄR & HÄR

4 kommentarer:

Anonym sa...

Humor har du kvar i alla fall. Skön med en promenad och lite näsandning ;) Kram på dig.

Susanne Löfgren sa...

Hihi! :-)) KRAM!!!

Veronica sa...

hmm den där näsan känns bekant på nåt sätt, haha :P

Susanne Löfgren sa...

Hahahahaha! ;-D