onsdag 4 april 2012

No more sugar!

Fy fariken så skönt det är att vara av med sockersuget! Jag mår verkligen pyton av socker! Slarvade en del under året som var, med resultatet att det där ohälsosamma suget kom tillbaka! Men nu är det väck igen sen en tid tillbaka! Så underbart!!! Jag bryr mig inte om hur nån annan äter, så länge man trivs och mår bra så är allt topp! Men jag har aldrig haft någon sund relation till socker, det funkar ungefär som knark för mig - börjar jag så får jag inte nog! :o

Så det är mer än lovligt underbart att det är väck det där ohälsosamma suget! Det är som gift i min kropp!



2 kommentarer:

Only me sa...

Jag är sååå glad att jag aldrig lyckats fastna i sockerträsket! Det verkar sjukt jobbigt att komma ur. Jag mår dödåligt om jag mulat i mig godis eller annat sött. Blir helt hyper :/
Bra gjort att lägga av!!!! Kram

Susanne Löfgren sa...

Ja det ska du va glad för! :)) Som tur är blir jag så klen om jag äter socker numera, så nu gör det sig av sig självt! =) Sist jag åt nåt med socker i, och det var inte mkt.. så spydde jag hela dagen efter :-/ Lätt val att göra då! =)) Kram!!!