måndag 2 april 2012

Paket! :D

Idag fick jag ett roligt paket i mitt brevinkast! :D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå, vilka fina :)

Only me sa...

Åhhh vilka fina! Jag vill också ha nya fina tuttekassar till mina nya tuttar :D

Susanne Löfgren sa...

Kan varmt rekommendera www.figleaves.com ! Jättebra service, upptäckte när jag slängt iväg beställningen att jag angett fel kupstorlek, mailade och det var åtgärdat inom en halvtimme! Snabb leverans och att de kom fint inpackade i silkespapper gjorde mig extra glad! :) I Sverige får man betala 450:- för EN sån bh som jag beställde, nu gick det totalt, inklusive frakt, på under 500 spänn för 2 st! =)

Annars rekommenderar jag fin inunder här i stan, jättegullig och kunnig personal = )

Jennie sa...

Åhh va kul och vilka fina! Jag behöver också nya men det är så jävla svårt att hitta nån som passar i stan tycker jag. Ska kolla in den sidan. :)

Susanne Löfgren sa...

Jaa! de är jättefina!!! Å de håller jättebra i kvalitet och passform! Min första köpte jag för 4 år sedan och den håller passform och ser bra ut än och då har jag ändå tvättat den i maskin hela tiden! Tips är att gå till fin inunder för att prova ut storlek, för att sen beställa billigare från figleaves ;) Jag handlar dock från fin inunder ibland med eftersom jag vill stötta butikerna här i stan oxå =)