lördag 5 maj 2012

Cravings!!!





Ibland får jag såna sjuka cravings efter olika saker!!! Brukar säga att har jag bara ägg och kaffe så klarar jag mig, för det skulle jag fasen kunna leva på! :-) Men så får man ju sånt där sug efter olika saker ibland!

Just nu har jag cravings efter kung Markattas jordnötssmör! Det innehåller endast jordnötter, och inget annat, inte ens salt! Å är så sinnessjukt GOTT så jag nästan storknar! ;-) Annat jag kan få helt vansinniga cravings efter är körsbärstomater och färskpressad apelsinjuice!!!! Gott så det förslår!!! :-D

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, alla har vi våra olika sug.... choklad har jag vissa dagar så jag klättrar efter väggarna.. heheheh kram på dig fina

Hasse sa...

Apelsinjuice går öht inte att leva utan! Ska nog gå och köpa jordsnötssmör nu tror jag.

Susanne Löfgren sa...

Nu fick jag en rolig bild för min inre syn hur du klättrar på väggarna Marie-Louise! :) Kram på dig!!! Hasse - gört ba gört!!!

Helena sa...

Det där jordnätssmöret stöter jag på titt som tätt och alla hyllar det, dags att prova kanske;)

Sofia, för Kung Markatta sa...

Vad glada vi blev att att läsa ditt inlägg Susanne! Ska man bli beroende av något så finns det ju värre saker än vårt jordnötssmör ;)

Susanne Löfgren sa...

Jamen hurra! Det där jordnötssmöret är ju världsklass!!!! :-D

Susanne Löfgren sa...

Ja du ser ju Helena, dags å tests! :-D