onsdag 9 maj 2012

Mer komplimanger åt folket!!!



Komplimanger är så sköna att ge och få! Idag fick jag en sån där underbar komplimang som gav värme i hjärtat och lyckopirr i kroppen! :-D Jag fick den av min älskade fina vän E å jag sparar den å bär den med mig i mitt hjärta! :)

"Du är som ett lyckopiller, du är så sprudlande att det smittar av sig :) och du är så klok så när man har pratat med dig känns det på något vis som självkänslan blivit lite bättre, som om du är lite av en jag-är-bra-bok, svårt att förklara men det är bara positivt!"

En sån underbar ljuvlig komplimang!!! Hurra!!! :-D

2 kommentarer:

Mon sa...

Vilken underbar kommentar"Du är som ett lyckopiller!!" Vad fint!!

kram Mon

Anonym sa...

det var en fin komplimang och jag kan förstå att du fick den för den bild jag har fått av dig är just sådan. kram på dig