lördag 5 maj 2012

Hurra!



Hurra! Igår fick jag medicin utskrivet av min läkare! Jag har väldiga problem med PMS-besvär. Drar på mig massor av vätska innan mens, och i de värsta fallen är jag sådär svullen två veckor av månaden, vilket ju är halva livet typ...! Förutom att kroppen blir sådär tung och jobbig, så får jag alltid stopp i magen samtidigt, det är som att det även fastnar vätska i tarmarna på nåt skumt vis.. På den tiden jag ägde en våg och vägde mig, kollade jag ibland hur mycket det skilde när jag fick pms, och ofta gick jag upp så mkt som 5 kg av all denna vätska, vilket är rätt så mycket extra att bära omkring på!

Så igår var jag och hämtade ut min medicin på apoteket (vätskedrivande) och provade en tablett igår! Den gav resultat nästan direkt! Kändes så himla bra i kroppen och magen kom igång bara efter nån timme! Hurra!!! Ser fram emot ett liv med lite mera välmående när jag slipper dessa bekymmer halva månaden! :-) Det är tur att det finns hjälp att få! :-D

2 kommentarer:

Selda Rana CV Online sa...

Hej
Fick medicinen utskriven av husläkare eller gick du till gynekologen? Lider nämligen av exakt samma problem
Svullen trög mage och mycket vätska innan mens

Susanne Löfgren sa...

Jag fick det utskrivet av min läkare! :-)