söndag 13 maj 2012

Gullviva



Det är så märkligt härligt! :) Har länge nu fått gullviva till mig i tankarna men glömt att kolla upp budskapet. Tanken har dykt upp och påmint mig om och om igen, men har även glömt om och om igen! Så nu på morgonen väcker Jonatan mig och behöver gå ut. Vi går en liten sväng runt kvarteret bara och han stannar på vägen in för att nosa på något och där på marken intill honom finns en fin liten ensam gullviva! Blev alldeles varm i mitt hjärta och slog upp gullviva så fort jag kom in. Här är budskapet:

Gullviva (Primula veris): Just nu - bara du. Visdom: Just nu är allting bra. Jag är trygg här och nu. Jag tar hand om mig själv eftersom jag älskar mig själv. Jag skapar mig ett gott liv. Just nu är det bara du som gäller. Här gäller det att hjälpa dig själv i första hand. Ge dig själv den trygghet och omvårdnad du behöver.

Så himla vackert och sant! :) Igår fick jag medial vägledning och det var så himla klockrent! Hon kände in mig så klockrent och berättade såväl hur saker och ting varit för mig, hur det är just nu och var jag är på väg! :) Fick gåshud och mina tårar rann! Allt detta med min känslighet, hur det varit i mina kärleksrelationer, läkningen som är på gång och en massa annat underbart! :)

Om någon annan är nyfiken på det, finns mer att läsa HÄR :) Mycket fin helg på alla sätt och vis det här med alla fina budskap och känslor! :)Tacksam! <3

2 kommentarer:

Mon sa...

Läskigt med blomman....;)

Susanne Löfgren sa...

Ljuvligt ju! :)