fredag 29 maj 2009

Hejdå krogen - hej sängen!

Var ut ikväll! Kände mig aningens bortkommen, då jag befann mig bland människor jag inte brukar vara ute med i vanliga fall, men hade ganska roligt ändå, trots att jag var sjukt seg och såg ut som en bedrövlig gammal kärring på hundra år! ;) En vän till en vän tog mig lite under sina vingar och det kändes som att han tog hand om mig lite ikväll! :)

Jag känner mig faktiskt pigg och tror inte jag kommer bli bakis! Hoppas jag slipper undan! ;) Har tvättstuga imorn och om d blir finväder vill jag va ute så mkt som möjligt! Om jag är pigg kommer jag köra ett pass på gymmet oxå!

Utelivet är både och tycker jag! Det kan vara grymt roligt, samtidigt som mina tankegångar ofta rör sig kring hur mkt yta allt är, när man är ute på krogen! Jag betraktar ofta andra människor och studerar hur de rör sig, vad de säger, att vissa har en viss stil eller attityd!

Nåväl, nu är det sängen som väntar! Är inte värst trött, men jag ska kika TV tills jag somnar!

Gonatt!

Inga kommentarer: