fredag 29 maj 2009

Lycka!

Jag är så himla lycklig! Ofta kommer jag på mig själv med just den tanken, att jag är så lycklig! Jag trivs så himla bra med mitt liv och jag är så gott som alltid glad och tacksam över varje dag! Jag har underbara vänner och en underbar familj och två härliga små hundar som jag älskar över allt annat!

Det är så skönt att vakna upp varje dag och bara känna vad jag älskar livet!
De som bara känt mig på slutet blir väldigt förvånade när/om de får veta att jag för några år sedan mådde så dåligt att jag inte ville något alls. Jag tycker själv att det känns väldigt konstigt att jag faktiskt mått så en gång! Depression och mediciner ligger så långt ifrån mig nu att jag inte riktigt kan komma ihåg hur det kändes att må sådär!

Det känns jättebra att jag känner mig i sån balans nu, risken att jag skulle hamna i det tillståndet igen känns väldigt liten och jag är väldigt glad och tacksam för det!

Jag skulle inte vilja vara utan mina jobbiga år i mitt liv dock! Inte för allt i världen! Allt man är med om formas man av och det gör en till den man är! Kanske är det just för att jag en gång haft det så, som jag är så glad och tacksam för mycket nu!

AJ LAV IT!!

Inga kommentarer: