lördag 28 juli 2012

Att lyssna till sitt hjärta


Att lyssna till sitt hjärta, sin känsla, följa intuitionen, kalla det vad man man vill! :)

Det är så viktigt för mig.

Denna sommaren hade jag tänkt skulle vara en sommar späckad av träning.

Det blev inte så.

Därför kan jag sällan/aldrig planera saker - eftersom intuitionen "lägger sig i" och jag följer den. Jag känner så väl hur rätt det blir och liksom hela mitt väsen slappnar av och följer med i flödet!

Jag har ägnat mig mycket åt stillhet denna sommar och så är det fortfarande! :)

Det har hänt mycket på min andliga resa denna sommar och jag har behövt mycket tid till stillhet, landa, ta in. Vila. Vila. Vila.

Meditation och healing.

Starka andliga upplevelser. De kan ta en del kraft i all sin omställning - men jösses - de ger så oändligt mycket till mig!

Jag har bytt väg många gånger i mitt liv och jag kan komma att göra det många gånger till! Det är frihet för mig! :)

Jag har känt nu ett tag att jag behöver kliva av ett sidospår och in på en annan stig, den jag tänkte mig från början! Så fort jag landat i - och tog beslutet - spred sig en varm lugn fin känsla i hela kroppen. Detta är rätt - HÄR och NU.

Allt är som det ska och allt blir som det ska! :)

Tillit! :)

Inga kommentarer: