onsdag 4 juli 2012

Spegling


Spegling. Jag har tänkt på det där med speglar. I vissa ser jag bättre ut, i andra inte lika bra ut. Provhytter är ett bra exempel, där känner jag mig inte alltid så vacker! När jag kommer hem däremot och ser mig i spegeln hemma är jag så fin! :) Alltså struntar jag i provhyttsspegeln och bestämmer mig för att spegeln hemma har rätt! ;-) Då kan jag ju må gott och trivas! Å det är så mycket härligare minsann! :)

På precis samma sätt kan man tänka när det gäller människor omkring en! :) Ta till dig av de människor vars speglingar gör dig vacker klok och stark! De människor du känner dig sådär skön i deras närvaro och sällskap! Å de människor i vars sällskap eller av vars tycke/tankar/kommentarer du känner dig skrumpen, dålig, ful, då bestämmer du dig för att inte ta till dig av det! Då hamnar du i en sån mycket skönare energi! :)

Inga kommentarer: