onsdag 31 oktober 2012

Underbara människor!


Fick nyss dessa ord om mig på facebook: "Du, ha det så bra nu i internetskugga. Blir tomt utan din glada, smarta, positiva och vänliga närvaro." 

Så innerligt glad jag blev! :) Jag har sagt upp mitt internet för att ta en välbehövlig detox och leva mer i det verkliga livet, därav kommentaren! :) Älskar alla underbara människor i mitt liv! Jag måste ha gjort något bra som har så många fina vänner omkring mig! Å jag älskar alla sätt jag mött dem på också! :) 

Denna fina vän mötte jag genom en tävling som var när jag jobbade på Stadium, där jag gick ut hårt redan från början och vann med att ha gjort över 160 mil på två månader! :) Allt man är och har varit med om är skatter i livet! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle aldrig våga räkna alla ggr jag tar upp telefonen bara för att instinktivt trycka igång den... för att se om något hänt. Om någon har sms:at, om ngn har kommenterat en gammal bild på Instagram och om jag fått några nya mail... som jag ändå inte kan göra nåt åt förrän jag kommer till jobbet nästa dag.
:-)
/Marie

Anonym sa...

Jag har visserligen gjort klassikern m.m. så jag kvalificerar mig väl också för någon form av lättare diagnos men "160 mil på två månader..." hur friskt är det ;)

Å andra sidan kanske det skall klassas som helt normalt att hålla ultramaratonlöpare rejält bakom sig i "loggboken" ;) /j

Susanne Löfgren sa...

Ja fast jag har ju bara gått å joggat! =) Men på nåt sätt kanske det är en liten bedrift =)

Tack för din kommentar "J" :-)