lördag 22 mars 2008

4 månader....

Idag är det exakt 4 månader kvar till min födelsedag! Tiden går verkligen helt sjukt fort! Jag hänger knappt med! 29 år fyller jag i år, lilla jag 29, vad konstigt! Nästa år fyller jag 30! Det låter jättestort å vuxet tycker jag! Jag känner mig verkligen inte vuxen eller stor! ;) Men det tror jag aldrig att jag kommer att göra heller! Jag är nöjd med livet och blir tryggare i mig själv för varje år som går, det kanske är det som är att "bli stor" eller? Vad vet jag =p

Nu ska jag strax ut i friska luften, är lite seg, men det kanske man får vara när man jobbat 13-03.30?

Nästa helg är jag LEDIG!!! JA det är SANT! L E D I G! Då ska jag samla mina älskade vänner och ha en mysig tjejkväll med efterföljande utgång! Nån som har tips på skojiga saker man kan hitta på? =)

Inga kommentarer: