tisdag 25 mars 2008

Ledig!

Idag är jag ledig!! Det var jag även igår! Helt underbart! 2 lediga dagar i rad har varit ovanligt de senaste månaderna! Jag har inte mycket planerat idag. Ska ev ta en promenad med en nyfunnen vän, sen städa hemma, tvätta lite, ta en vända på stan och sen handla lite mat. Ikväll blir det nog lugnt med en film eller så, syster kommer hit och sover över så det blir mysigt! Anna en kompis som bor i sthlm var häruppe några dagar nu så vi sågs igår och hade kungligt roligt!

Idag är jag grymt seg, dricker kaffe nu och hoppas på att det ger med sig! =) Minsta hunden väckte mig halv fyra imorse och var akut pink- och bajsnödig trots att han gjorde ifrån sig sent på kvällen när vi var ute, men han var uppe flera gånger inatt och drack vatten så det kanske var det som tryckte på! ;)

Inga kommentarer: