torsdag 13 mars 2008

Ny blogg, lite pissmorgon och träningsnostalgi!

Ny blogg!!

Är lite periodare i det här med att blogga, men jag får väl skriva när lusten finns där helt enkelt, behöver ju inte vara svårare än så! Dagen startade bra, klev upp och fixade kaffe och rostat bröd med ost, som är min favvofrukost nr ett just nu! Sen fick jag för mig att jag skulle färga ögonfransarna och ögonbrynen, skulle ringa ett samtal och tänkte jag kunde passa på att ha färgen i under tiden eftersom jag ändå inte kunde hitta på så mycket annat under tiden. Vid försök ett blev det skummigt av någon konstig anledning när jag blandade vätskan och krämen, så jag kastade det och började om. Den gången gick det bättre, men då tappade jag blandningsskålen med all färg i ner i golvet! Blev tokförbannad och vrålade som en galning! (Ibland undrar jag vad mina stackars grannar ska tro om mig...) Torkade upp eländet fort som fan för den där färgen har ju en förmåga att sitta som berget och aldrig försvinna om man inte avlägsnar den på en gång.

Tredje gången gillt gick det iaf bra som tur var!

Inga kommentarer: