måndag 17 mars 2008

Klant-dag!

Idag har jag varit lite klantig. Ramlade utför trappen i trapphuset hemma och sträckte armen, skönt var det ju inte, men det gick ju bra! =) Sen lyckades jag klippa sönder fingret på jobbet, men men lite plåster på d så funkar det! =p

Kom upp i hyfsad tid imorse trots att jag var såå trött! Det var nog mkt tack vare att jag svalde ett par koffeintabletter så fort jag vaknat! Slängde i ett par maskiner tvätt i tvättstugan och gav mig ut på långpromenad, såå himla skönt! Perfekt temperatur och en strålande sol! Sen jobbade jag 13-22 och det gick superbra! Jocke kom å lämnade hundarna till mig när jag slutade så nu ska de vara hos mig några dar, härligt!

Är lite småfisig i humöret just nu och jag vet ju precis vad det är, eftersom jag snart ska ha mens! Vet ju dock att det är övergående! Hoppas att inte min omgivning märker av det alltför mkt...!

Nu ska jag strax hoppa i säng, imorron ska jag fasen ta mig upp tidigt igen! ;-)

Kram å gonatt!

Inga kommentarer: