söndag 23 mars 2008

Sista helgpasset!

Sista helgpasset ikväll!

Tänkte lite på det här med jobb, jag jobbar och har jobbat rätt mycket de senaste månaderna, förmodligen kommer jag att fortsätta så, kanske inte lika galet mycket som december och januari, men kommer nog jobba på rätt bra ändå.. Jag tycker verkligen om att ha min ekonomi tryggad och veta att jag klarar mig! Huvudsaken är väl att jag känner efter så det inte blir för mkt för mig, då gäller det att ta några dagar "off". Jag har inte varit så jättesocial på slutet, har mest behövt tid för mig själv när jag inte varit på jobbet, tagit långa promenader och återhämtat mig. Men jag vet att någon gång kommer jag att ha ett jobb med fasta tider där jag kan planera min tillvaro och det längtar jag till!

Jag brukar också tänka på och glädjas åt att jag inte är arbetslös, för är det något som stressar mig så är det att inte ha något jobb! Nu har jag ju faktiskt jobb, även om det kan bli lite hoppigt med tider och svårt att planera sin tillvaro, det gäller att tänka positivt! =)

Allt stämmer så bra i mitt liv just nu också så tillvaron blir så mycket lättare då!!

Idag när jag vaknade gjorde jag reiki i 2 timmar! Det var så himla skönt och oerhört välbehövligt! Ibland undrar jag hur jag skulle klara mig utan den?

Nu ut till tvättstugan, hoppa i duschen och sen till jobbet!

1 kommentar:

Jessica sa...

var bor du då?? det går väl tåg=) haha. ja det e synd vi ej bor nära. men ha d så kul utan mig...puss