tisdag 18 mars 2008

Godmorgon!!

Godmorgon! =)

Fasiken vad länge jag sovit! Jag som hade förhoppningar om att vara vaken vid 6-snåret, men det var ju såå skönt att sova...! Men jag drömde en massa skumma saker.. såna där drömmar när allt bara krånglar och jävlas! Först var det en massa trassel av olika slag som jag inte ens kommer ihåg! Sen var jag ute och körde med nåt släp och körde fast och hade mig, men till slut kom jag loss och kunde komma hem och koppla bort släpet. Sen skulle jag åka in till östersund för jag gick nån skola tydligen, befann mig hos mina föräldrar i gevåg (hammarstrandstrakten). Då tog allt sån tid och gick sådär segt så man inte fattar hur man ska hinna och till råga på allt såg jag att en bildörr lossnat (!) när jag skulle till att åka! Fick på nåt mirakulöst sätt fast den där dörren igen (i drömmar kan ju allt hända och någon särskild logik finns ju oftast inte.. =p). Då skulle helt plötsligt en massa folk ha skjuts hit och dit och så var jag tvungen att skjutsa dem, tänkte att jag kunde skippa första lektionen, men till slut insåg jag att jag lika gärna kunde skippa att åka till någon skola öht eftersom allt drog ut på tiden..

När jag vaknade kändes det sådär jobbigt och sen kommer den sköna känslan att det bara var en dröm. Somnade om bara för att drömma att jag var hemma hos någon och hälsade på och denne någon visade sig vara en mördare! Det vsar värsta jakten på den där mördaren och jag skulle tipsa polisen, och så började han ana att jag visste och allt blev helt sjukt hemskt, jobbigt och spännande! Vet inte hur det gick för jag vaknade innan allt var klart...!

Vad tusan får man allt ifrån egentligen?? Man kan ju drömma precis hur skumt som helst! =p

Från det ena till det andra, så äääälskar jag mina morgnar!! Älskar den där stunden efter att man vaknat och fixat sitt morgonkaffe! Dricker det alltid vid datorn och kollar mina mail och annat jag brukar kika, som bloggar å lite annat! Det är så skönt att sitta för sig själv i lugn och ro i tystnaden!

Har två små sömntutor som ligger i sängen och trynar än, men tänkte ta ut dem på promenad så fort jag ätit klart frukosten! =) Börjar inte förrän 15 idag så jag har tid med långpromenad och en massa mys med dem innan jag börjar!

Inga kommentarer: