fredag 27 november 2009

Fredagsmys?!

Jaa! Ikväll blir det fan det, det söndertjatade ordet! Har jobbat 8-19 idag så jag är lite mör! Haft två riktigt bra jobbdagar dock och är nöjd å glad! Kul att få gästspela lite på mitt gamla jobb! =)

Nu har jag röjt upp det värsta här hemma och ska unna mig lite pizza och ett glas rött. Lite mörk choklad till efterrätt! Enligt min kollega Nils var man tydligen väldigt tragiskt om man drack ett glas vin själv hemma på en Fredagkväll! Haha.. jag tycker det känns jäkligt skönt att luta mig tillbaka i soffan och bara ta det lugnt =)

Söndag lutar det åt att jag ska träffa den här killen igen..! Ser faktiskt fram emot det och känner mig nervös som tusan! Känns bra att få träffa honom en sväng igen innan han åker hemåt!

Nu stänger jag ner och gonar ned mig framför TV:n med älskade små hundarna! <3

Önskar er alla en härlig helg! För mig blir det fortsatt jobbande fram till onsdag-morgon!

1 kommentar:

Veronica sa...

din vän Nils är nog lite ute å cyklar tror jag. jag håller med dig jag, ett glas rödtjut en fredagkväll kan ibland va det härligaste som finns. egentid är underbart, det är fantastiskt att kunna trivas i sitt eget sällskap :D