måndag 9 november 2009

Min mage styr mitt liv!

Nu har jag haft en sån där jättedålig period IGEN! Det känns verkligen som att min mage styr mitt liv.. Det är stopp - tvärstopp! I hela systemet! Ni som är känsliga får ge fan i att läsa helt enkelt.. jag är så less på detta nu! Vill kunna äta som en "normal" människa.. Gluten ska ju tydligen inte heller vara så bra, så jag kanske får testa både mjölk- och glutenfritt och se om det funkar bättre.. Men först och främst måste jag komma ur denna förgiftning! Är ledig nu några dagar så jag funderar på en lugn tillvaro och nån slags fasta kanske.. äta väldigt lite iaf, så kanske kroppen får en chans att hämta sig. Jag känner nästan panik när det blir såhär.. Ska ringa Gitt idag och hoppas på att få en tid denna vecka, känns som den enda utvägen just nu, jag storknar snart! Det har gått så långt så inget annat hjälper nu..!

1 kommentar:

Camilla sa...

Får ta o kolla upp din mage ordentligt vännen. Mår inte magen bra mår inte kroppen de heller. Min mage har faktiskt skött sig nu...men jag har inte problemet med att de blir tvärstopp utan för mig blir de tvärtom....får springa 100 gånger på toa istället.

Krya på dig....kramiz