torsdag 19 november 2009

Vilovecka!

4e dagen i Gevåg idag! Imorn åker jag in till stan igen för jag börjar jobba på kvällen! Jag har verkligen behövt dessa dagar i lugn och ro! Sovit och vilat massor! Daglig promenad är ett måste såklart, för både hundars och människors välmående! Magen är fortfarande besvärlig as hell! Köpte ett medel idag på hälsokosten, har provat massor av grejor, men ger inte upp hoppet! Detta kanske funkar fin-fint!

Nu känner jag mig laddad för staden och jobbet igen! Längtar redan till nästa ledighet dock! ;) Jag saknar Novie och jag längtar efter en helkväll med Erica å Karin å Linda!

Har till förbannelse försökt få bort min Lördag ännu nästa helg, men icke! En av nackdelarna med nattjobb.. det är aldrig nån jävel som vill ta på sig nåt.. Men men, helgen efter den är jag hel-ledig! Jippi jippi jippi!!!

Söndag den 13:e är det Lucia-musik på Stocke-titt och jag är sugen att gå! 120 spänn kostar det och jag har faktiskt inte den blekaste aning vilka herrarna som spelar är, men man måste inte alltid veta allt! Nån som är sugen att haka på?

Hittade en länk för tillställningen nu! Vet fortfarande inte riktigt vad det är för musik, även om jag känner igen den ene av herrarna =) Fortfarande sugen att gå! =)

http://www.johaneliasson.com/blaLucia.htm

4 kommentarer:

Jennie sa...

Ja det suger att jobba nätter... och helger med för den delen. Jag är så förbannat less det nu. :(

Susanne Löfgren sa...

Ja ibland blir man less på det... På nåt konstigt sätt med vårt nya schema lyckas det alltid bli 5 jobbhelger på raken och sen 3 lediga och så rullar d på, fattar inte hur det kan bli så?? Jag har faktiskt sökt lite fristående kurser till våren som jag kan kombinera med jobbet, hoppas jag kommer in på nån! Börjar man förändra nåt, så kan annat i livet oxå börja röra på sig! =)

Jennie sa...

Ah nu fick jag ju svar på min fråga om du jobbar flera helger på raken, som ajg ställde i min blogg. :P det måste ju kännas jäkligt drygt det med?? Trots de 3 lediga. Vad är det för kurser då??

Sandra på Ön sa...

Jag skulle nog kunna tänka mig att åka på Stocke Titt :) Så hör av dig om du inte får något sällskap!