lördag 18 januari 2014

Älskade lilla Gevågsliv!

Jag känner mig alltid så lugn, harmonisk och glad när jag befinner mig här på min älsklingsplats på jorden :-) Det är så fullkomligt självklart att det är här jag ska vara! :-)
Känner mig så nära mig själv här. Så fylld av kärlek till mig, mina kära å livet självt! :-) Å så är jag så nära farfar här! Är aldrig ensam här :-) Jag gillar förvisso att vara ensam, men min älskade farfars närhet är bara en behaglig, trygg närvaro, fylld av kärlek :-)

Idag har jag känt kärlek till mig själv hela dagen lång! Det är fint och skönt :-) Fin kväll på er folket! :-) Jag myser på i min fåtölj i farfars tröja å med ett glas vin i min hand :-)

Jag älskar den här bilden btw! ;) När man mår gott å trivs, å befinner sig på den plats man älskar mest i hela världen, så strålar man liksom så mycket att man behöver inget smink, för man är så fin ändå! :)

4 kommentarer:

A-B Numell sa...

Hej vännen ,vad jag har saknat dig på FB . Dina härliga kommentarer ,ditt vackra leende . Var alltid så roligt att läsa dina inlägg . .många kramar ab Numell

Susanne Löfgren sa...

Hej vännen min! :) Vad roligt att höra! :) Jag finns ju här iaf! :) Har ingen lust till facebook längre, så jag låter det vara! :) Får se om lusten återvänder någon gång, men just här och nu, finner jag det enbart befriande att hålla mig därifrån, det blir så mycket energier i omlopp där! ;) Kramar!!! :)

A-B Numell sa...

Ok ,jag förstår dig ,men jag läser bara det jag tycker om ! Så har jag konstant värk ochkommer inte ut bland människor lika ofta . Då har FB blivit en livlina för mig . Just nu läser jag boken som du fick Drukna inte i dina känslor . Den passar in väldigt bra på mig med . Du har ju skrivit att du ibland behöver vara för dig själv och så . Du är en underbar person ,som jag skrattat åt många gånger på FB . Inte elakt utan du är så rak och härlig . Jag är ju lite jass på datorer men ska försöka följa dog lite hör ned . Var rädd om dig du är värdefull . Många kramar ab

Susanne Löfgren sa...

Tack fina du! :) Ja vi behöver ju alla göra vad som känns rätt för just oss själva! :) Å för mig är det just nu att inte besöka facebook, det är så mycket energier i omlopp där, så det går ut över mitt liv, så jag tar paus på obestämd tid! :) Känns det som att jag vill kika dit igen, så gör jag, det, och om inte så får det va! :) Finns ju blogg å sms å mail å snigelpost! :) Var rädd om dig du med! Du är också värdefull för många människor - inklusive dig själv såklart! :) Kramar med kärlek :) !!!! <3