torsdag 16 januari 2014

Ont i magen, märklig å trött vecka.

Jag bestämde mig för en vilofylld vecka. Min kropp verkar ha tagit det på största allvar, eller passar den på? Magontet som började i Söndags har inte gett med sig. Gick nyss till Coop och tillbaka och det tog tid!!! Gick som en krokig liten gumma för jag kan inte räta upp mig pga magen. Har svettats å frusit om vartannat denna vecka, sovit massor, knarkat värktabletter å undrat vad som är fel? För jag vet inte om det är den djävulska mensvärken (har inte mens så jag vet inte vad det är) eller om det är för att det är stopp i magen som det inverkar på allt annat? Inte har det blivit mycket plugg den här veckan, som jag tänkt.. Men jag har varit och är så fullständigt slut i kropp å knopp.

Ibland får man bara gilla läget antar jag, ta det lugnt och vänta tills kroppen liksom är tillbaka och inget blir bättre av att man slår på sig själv. Man gör ju så gott man kan! Hoppas att jag friskar på mig snart! :)


Inga kommentarer: