torsdag 3 december 2009

Det går bra nu!

Steg upp 6 imorse, drack kaffe och käkade lite frukost. Har svårt att få i mig nåt på morgonen, men något var jag tvungen att inmundiga om jag skulle orka köra ben på gymmet. Värmde upp på bandet i 20 min och sen körde jag igång! Orkade inte köra så tungt som jag hade tänkt mig, men öste på så gott det gick! Var tung och lite skakig i benen vilket förmodligen berodde på att jag sprang igår. Skönt var det att träna iaf även om benen kändes som stumma timmerstockar efteråt!

Jag vill verkligen bli stark i benen igen så jag kommer att ösa på med benträningen (och all annan träning med för den delen) nu. Vilket innebär baj baj jeansen jag har nu! Folk kan säga vad de vill, mina ben blir STORA när jag öser på i gymmet och det går fort! Brukar snabbt öka styrkan i dem OCH storleken kommer på köpet. Jag är väl inte fullt lika förtjust i detta faktum, men skitsamma, det får bli så! Tröstar mig med att ett par grova, starka, vältränade ben i längden nog är schysstare än ett par smala sladdriga slappa sådana!

Jag älskar att köra hårt och jag älskar att äta! =)

Idag ska jag hälsa på min älskade Linda för första gången efter att det vansinnigt hemska hände! Har jobbat innan dess. Det känns skönt att äntligen få krama om henne och träffa henne! Ibland undrar jag hur en liten stackars människa ska orka i livet? Det har varit ett tungt år för henne och så nu detta.. men man brukar ju orka bra mycket mer än vad man tror...!

Först tvättstuga och greja lite hemma under tiden dock. Stackars små älskade hundar fryser benen av sig i denna kyla.. jag är glad att vintern äntligen kommit hit dock! =)

Inga kommentarer: