måndag 14 december 2009

Underbar morgon!!!


Klev upp tidigt imorse då jag skulle möta Malin på gymmet kl 8 för träning! Det var SEGT att ta sig upp, sov inte många timmar inatt och igår var jag ju bakis hela dagen.. urk, inte bra Susanne, blir ju fest till helgen oxå.. men sen får d fan va nog! ;) Har haft galet kul dessa två helger iaf och det kommer jag att ha till helgen oxå! Kul att få en helkväll med Anne och att få träffa lite nytt folk!

Enligt mina kära kollegor, är hockeyspelare helt galna, har gruppsex och pissar på varandra, så jag väntar mig en helt galen fest!! *asg* (och för er som inte har humor, så var det där just det - humor! ;) ) Det är alltså julfest med Ösd hockey till helgen! ;)

Tillbaka till ämnet! Fick inte i mig nån frukost, så jag drack rejält med vatten och tog en kopp kaffe istället. Det blev "bara" kondition idag, 45 minuter på löpbandet. Värmde upp i säkert en halvtimme, så Malin blev sen. Körde lite mage efter det, stretchade och drog sen hem för dusch och frukost! Mår så fantastiskt bra nu! Helt underbart sätt att börja dagen på!

Nu skall jag ut med hundarna en sväng, sen följa med mor å far ner på stan då de är i trakterna idag! Kul!

Ha en helt underbar Måndag alla därute! Ikväll börjar mina nattskift igen! ;) Glömde nämna.. det SNÖAR!!! :D Massor av mjuk vit härlig glittrande snö överallt!!!! LYCKA!!

Inga kommentarer: