fredag 4 december 2009

Närhet!

Jag längtar efter närhet! Känner mig kelsjuk! =) Tur att jag har mina hundar och mina underbara vänner som jag kan krama på när det känns såhär! Jag tycker ju faktiskt också att det är väldigt skönt att sköta sig själv och slippa baksidorna med att ha ett förhållande. Men träffar man nån så glömmmer man väl snabbt bort dem förstås! *S*

Dessutom ska jag inte klaga för jag fick ju hångla med en riktig snygging för bara några dagar sen! ;)

Ska till en vän imorn på julfest! Känns som att jag kommer att ta det lugnt.. Sådär är det alltid, så fort jag blir ledig är jag inte alls sugen att gå ut eller dricka alkohol, då vill jag hellre träna och göra andra roliga saker! Gillar inte när det finns risk för att jag kommer att bli minsta lilla bakis! Fan vad jag är bekväm av mig! =P

Inga kommentarer: