måndag 7 december 2009

Fullt ös medvetslös!!

Det händer grejor.. massor av grejor! Jag hänger inte med riktigt.. borde nog ta ett break och försvinna från omvärlden ett tag..! Men men det händer en del roliga grejor så jag kör på! Tränar järnet gör jag nu, äter järnet oxå för den delen! Växer som ogräs, men sjukt kul att känna sig STARK!!! :D

Det blev utgång i Lördags och vi hade sjukt kul!! :D Till helgen är det personalfest och ännu nästa helg ska jag på julfest med Östersunds hockey! Ingen aning vem killen jag ska gå med är, men har blivit "handplockad" av en polare till honom, så vafan d kan bli kul! Säger ju inte nej till gratis mat och dryck! ;) Dessutom får jag en helkväll med min älskade Anne!! :D

Nu ska jag bege mig ut mot Frösön för promenad med min kära Erica! =) Har redan hunnit köra järnet på gymmet med Malin, ska dit imorn igen och förhoppningsvis plåga benen om de känns fräscha!

Inga kommentarer: