torsdag 3 december 2009

Fått lite gjort iaf!

Jodå, lite har jag lyckats uträtta iaf på min lediga dag! Gick till gymmet, värmde upp på bandet och tränade sen ben. Fick skjuts hem av Malin vilket var ganska skönt då jag var sådär äckligt blöt och kall av svett och inte hade med nåt ombyte..

Käkade frukost nr 2, tog ut hundarna, gick sen till Lugnvik fram och tillbaka. Körde igång med tvättstugan, vilken inte är klar ännu, har tid till 17 som tur är. Har i omgångar varit ute och jävlats med bilen, då låset frusit. Den har stått länge nu lilla pärlan, då jag går mest överallt nuförtiden! Men nu fick jag upp låset sista svängen jag var ut! Halle-fuckin-lujah!

Jag kanske BORDE fixa i ordning lite hemma, få upp lite julpynt, städa, få upp hyllorna i köket, fixa smart förvaring i hallen, men nej, jag tar det sen! Har lagt tiden på sånt jag tycker är roligt istället! Träning och hundgos! Lika bra att ha roligt och njuta, imorn kan livet va slut, va vet man liksom?!

Apropå det så ska jag hälsa på älskade Linda snart..! När jag är färdig med tvättstugan! Älskade älskade vän, som verkligen inte har det lätt nu! Ska köpa med mig en flaska glögg och krama om henne ordentligt när jag kommer dit! Mer än så har jag inte planerat och jag tror det räcker så! Jag skiter i sminket idag för jag misstänker att det kanske blir några tårar som trillar ikväll..

Nu ska jag göra sista rycket här hemma och tvätta klart innan det är dags att åka!

Inga kommentarer: