lördag 5 december 2009

Träning!!

Åh vad jag älskar att träna! Känna mig frisk och stark i kroppen! :D

Ett litet I-landsproblem med träningen är att ju mer jag tränar, desto värre ser jag ut med kläderna på, men desto bättre utan! Betyder detta att jag måste springa omkring naken snart? ;)

Haha skämt åsido.. det ÄR verkligen så! Benen exempelvis smäller ju upp i size direkt! Det gör mig inte så mkt, för det är schysstare med muskler än sladder tycker jag! Men jeansen kan jag ju slänga åt fanders, alternativt köpa nya.. Jeans öht är svårt tycker jag! Däremot sitter leggings å andra tajta grejor bättre å bättre ju mer musklerna bättras på, så jag får väl köra såna istället! ;)

Nåväl, apropå det är det strax dags att bege sig mot gymmet för ett rygg/mage-pass! Ska värma upp på den älskade roddmaskinen, är barnsligt förtjust i den!! :D Igår var jag ensam på gymmet, rodde som en dåre och skrattade som en galning!!!

Sen blir det långpromenad med hundarna och ikväll fest hos Linnéa och Hans! Men först en vända med snabeldraken här hemma å lite annat småfix! =)

Ha en finfin Lördag ni som läser! Kärlek!

Inga kommentarer: