söndag 17 oktober 2010

Guldkorn!


Guldkorn i min dag, guldkorn i livet!

Idag har det funnits många guldkorn!

En skön promenad (powerwalk känns som bättre benämning för jag hade ett jäkla tempo!) till Lugnvik. Härlig musik i öronen som tillsammans med promenaden fick mig att spricka upp i ett stort leende! Mötte en mamma som var på cykeltur med sin lilla dotter. En gammal kvinna som var ute och joggade! Å en kvinna som log stort emot mig! Allt detta gjorde mig så glad!

Ett svettigt spinningpass med Jossan följt av bodybalance, vilket jag aldrig provat förut. Gjorde mig alldeles lycklig och glad i hela kroppen och själen! Gav en komplimang till någon jag inte känner. Sa till tjejen i receptionen att det är så roligt att komma till gymmet när hon är där för hon är alltid så trevlig och glad! Ofta tänker vi såna saker om människor - men säger det inte till dem!

Lax till middag, så fantastiskt gott!

Vispgrädde och hallon. Mys i soffan framför TV:n.

Guldkorn!

Fantastiska dag! Fantastiska kväll!

Tack! :-)

2 kommentarer:

Em Löfgren sa...

Åh vad bra det är att sprida lite inspiration omkring sig genom några snälla ord! det betyder så oändligt mycket att få ta emot dem! ett leende kan också räcka =)

Susanne Löfgren sa...

Ja det är så härligt med positiva energier! :D Ibland kan jag uppleva att människor jag inte känner nästan blir rädda och jag ger en komplimang, men det gör inget, de flesta blir nog glada, precis som jag själv! :-)