fredag 22 oktober 2010

Min väg!



Jag är så inne på min egen väg i livet nu! Jag har klivit in på rätt spår och tuffar på i min egen takt mot mina drömmar och mål! Jag kommer att kliva in lite i min egen bubbla nu ett tag. Det är så mycket jag ska lära mig, ta tag i. Så mycket nytt och den där utvecklingszonen kliver jag ut i titt som tätt numera! Det är skräckblandad förtjusning - allra mest FÖRTJUSNING med stora bokstäver!

Det känns så rätt i hela kroppen och själen att jag får rysningar och gåshud! Min lediga tid kommer jag att fokusera på allt detta nya som är igång och som komma skall!

Detta är så otroligt viktigt för mig! Fullt fokus på mestadels träning är det som gäller nu!

Detta är en sån otroligt spännande resa och jag hänger ivrigt med i svängarna! :-)

Min tid är NU! :D

Inga kommentarer: