fredag 18 april 2008

Böcker som kommer till en när man behöver dem!




Vissa böcker kommer till en när man behöver dem! Ibland är man inte redo för dem, ibland orkar man inte ta till sig deras budskap! Men rätt vad det är får man syn på dem där i bokhyllan och vill bara läsa läsa läsa! Här är två av dem som jag hittade igår! Den ena - själstecken, fick jag i present man har inte haft det minsta sug att läsa den eller intressera mig för den på minsta sätt. Igår tilltalade den mig helt plötsligt och jag satte igång att läsa! Sen hittade jag igen min gamla självkänsla-bok av mia törnblom och den har jag läst förut, men jag behöver den då och då, men orkar inte alltid ta till mig budskapet, bättre då och då än aldrig! =)

1 kommentar:

Jessica sa...

visst e hon bra mia törnblom??!!!!
Hitta 2 par skor för endast 400 spänn=) Happy..redan sko skav dock men det kan man leva med..