tisdag 1 april 2008

Nytränad!


Faaaaan vad skönt det är att träna!!! Kändes huur bra som helst att köra igång! Körde väldigt lätt och lyssnade på kroppen. Vissa övningar funkade bra, andra inte. Skönt att komma igång! Tog en bild efter träningen, det ser inte mkt ut för världen, men liite muskler har jag kvar med tanke på att jag inte tränat sista halvåret..! Älskar verkligen att styrketräna!!! Kommer inte vara så väldigt seriös varken med kost och träning, utan mest köra på för att det är kul och jag mår bra av det, sen är det ju ett plus att jag orkar med vardagen bättre och att kroppen inte degar ihop totalt! :p

2 kommentarer:

Jessica sa...

kul o läsa din uppdatering=) o se din vältrimmade body...*inte alls avis*
En annan sitter o väntar på pizza o ska svälla magen lite till..blää
Är fortfarande hostig som fan o snorig..inte bra alls o träna då eller?? vill komma igång nu..kraaam

Anna Jonsson sa...

Tusen tack för smset jag fick idag:)!!