fredag 18 april 2008

Frukost halv två, vad sägs om det?

Ja jag sov till klockan var nästan ett! Eller jag vaknade först, har ingen aning om tidpunkt, sen gjorde jag reiki i över en timme och somnade efter det, så strax före ett vaknade jag och tog ut mina stackars små hundar! Var iofs vaken halva natten så de gjorde ifrån sig rätt sent. Låg och diskuterade saker med min syster, så mysigt!

Nu har jag iaf ätit en god frukost bestående av havregrynsgröt med rivet äpple och kanel! Känner mig mycket bättre i förkylningen idag, det märktes i kroppen när jag var ut med hundarna oxå att jag inte är lika risig! Men jag har fortfarande ont i halsen och en massa slem och känner mig trött så det är fortsatt vila som gäller. Hoppas på att kunna jobba mina helgnätter lördag och söndag! =)

Inga kommentarer: