tisdag 8 april 2008

Inte riktigt frisk..



Har en förkylning eller nåt i kroppen som gör mig såå trött Är helt slut i hela kroppen och skulle helst vilja sova hela dagarna som det känns! Var sjukt trött i söndags och bara slappade i soffan hela dagen innan jobbet, tänkte att det kanske var för att det var så stressigt på jobbbet i helgen och för att jag jobbat nätter, men sådär galet trött brukar jag inte bli.. Igår förstod jag vad som var fel då jag vaknade upp med jordens halsont och ont i hela kroppen. Vill helst inte bli sjuk då jag har hela 3 lediga dagar denna vecka och det är mkt för mig! Ska dessutom till mamma och pappa och hälsa på och fixa med bilen, och det var evigheter sen.. så jag har längtat efter det!

En räddning är iaf att jag inte börjar förrän 15 både idag och imorgon! Sov till tio idag och sen gjorde jag reiki i nästan 3 timmar, min kropp skriker efter energi! Känner mig öht lite slutkörd just nu och skulle behöva lite vila men eftersom jag bara har 25% fast tjänst så kommer jag att ta på mig de extrapass jag får för jag blir ännu mer stressad av att ha kass ekonomi!

Har kommit igång med reikin ordentligt nu så jag kommer nog kvickna till tids nog! Funderar på att köpa sån där eye-q och testa oxå, det ska tydligen vara bra när man är sliten och kroppen och hjärnan inte funkar riktigt...

2 kommentarer:

Jessica sa...

hej söt jobbigt att inte må bra. Det där reiki du skriver om, vad är det för nåt?? energi kick??
Nu har jag jobbat mina 5 dagar i streck o har en ledig dag imorrn o ska bara njuta. Hoppas du mår bättre snart. kramizz

Jessica sa...

ok=) hur gör man det då?? låter intressant förstår du?? hur hitta du det? eller asså hur gör man=)
hehe. förklara nu för lilla mig...
puss puss