tisdag 1 april 2008

Soooool på min lediga dag!! =D



Idag är jag ledig och solen skiner ute! Har varit ute på långpromenad med hundarna i 2,5 timmar och det var såå skönt! Det är så mycket härligare att vara ute och knata när solen skiner och våren kommer! Nu har jag ätit lunch/middag eller vad man ska kalla det och hundarna ligger i sängen och myser och gnager lite tuggpinnar! Låg nyss hos dem en stund och bara mös! De är verkligen härliga de små liven!

Idag känner jag mig så otroligt glad och tillfreds med livet! Visst, jag har inget fast jobb och jag vet inte hur det ser ut på boendefronten framöver, men jag är säker på att allt kommer att lösa sig till det bästa för mig!

Bilen har krånglat på slutet, min älskade lilla pärla!! Idag ringde pappa och hade hittat en bra och billig motor till pärlan! Jag blev så tokglad!!! Snart är det helg oxå och då kommer älsklingen hem! Vi hinner inte ses så mkt eftersom jag jobbar i helgen, men jag är glad för minsta lilla stund vi får tillsammans och det är inte kvantitet som räknas, utan kvalitet!

Som sagt, jag är så galet nöjd och glad! Jag har en underbar familj och underbara vänner som jag älskar av hela mitt hjärta! Dessutom mina älskade små hårbollar till hundar som skänker mig så mkt glädje och kärlek! Tror jag nästan spricker av lycka idag!!! =D

Inga kommentarer: