onsdag 16 april 2008

Farväl älskade mjölkprodukter!

Ja det är nog bara att inse att nu MÅSTE jag skärpa mig och sluta med dessa helt... Jag är tokförkyld nu och igår hostade jag upp och spydde slem varje gång jag vaknade. Är inte pigg idag heller men det känns lite bättre iaf..! Min syster kom hit igår som en räddande ängel för jag har inte orkat med mina stackars små hundar..

Iaf, tillbaka till mjölkprodukterna ja.. Jag var till en chronopat för ett tag sedan och efter att jag börjat ta dropparna jag blev rekommenderad så har diverse utrensningar skett i min kropp, kanske är även denna rejäla förkylning en av dem, har slem fulla kroppen känns det som! MEN jag vet med mig att jag blir "slemmigare" i kroppen av mjölkprodukter och jag har slarvat länge med den biten, så nu är det nog bara att inse att det får vara bra med den varan hädanefter.. Bye bye älskade underbara choklad och ost! Som tur är finns ju en massa laktosfria produkter nuförtiden, men nu till att börja med kommer jag nog skippa ALLT som kan ha minsta lilla anknytning till mjölk. Det får blir havremjölk istället för den laktosfria jag brukar dricka. Tror min kropp behöver få rensa ur sig och läka ihop lite!

Fick nyss reda på att min bror blivit av med en bit av ett finger i jobbet =( Det är väl inte hela världen det, men känns lite sorgligt ändå! Vila i frid lilla fingertoppen!

Inga kommentarer: