onsdag 26 augusti 2009

Bra jobbnatt!

Min jobbnatt som började trött och tungsam, slutade piggt och glatt! Jag var så övertrött och hörde och såg vad jag själv ville höra! Trodde att en kund beställde en abborre med mos! Men det var ju hamburgare han sa såklart..

Sen var det en kund som undrade om vi säljer strumpor? Nää.. sa jag. Sen sken jag upp och sa att nylonstrumpbybxor har vi! Karln såg enbart konfunderad ut, medan jag och kunden bakom honom i kön höll på att skratta oss fördärvade.. det var ju jättekuuuul!! (Båda hade fått en fin syn av den där karln i nylonstrumpisar på sina bleka håriga ben!) Sen var jag tvungen att skratta åt det i ungefär en halvtimme till! Övertrött var ordet sa bill, överordet var trött sa bull!

Fick besök av en amerikan oxå, han var supertrevlig och jag konverserade så gott jag kunde på min knaggliga engelska. Och så var det in en väldigt klok kund som jag surrade med en stund. Pengar är bara materiellt egentligen sa han. Om man bara omger sig med goda vänner och bra musik, är livet härligt! Han har så rätt! Blir så glad av såna typer, som verkligen fattar vad det är som betyder nåt! :)

Sen kom det in en kille med en tröja med texten: "Den som inte överlever -dör!" Haha, en sån vill jag oxå ha! ;)

Kram å gonatt!

Inga kommentarer: