söndag 30 augusti 2009

Okej, vissa dagar...

Vissa dagar är jag inte helt nöjd med mig själv, så är det kanske att vara människa? Men de flesta dagarna går ändå riktigt bra! Vänjer mig vid att älska mig själv som jag är! För mig har alltid snygg varit synonymt med smal (när det gäller mig själv). Jag är inte en människa som är naturligt smal, då måste jag späka mig. Späkning är INTE roligt! Tråkigt liv. Nu känns livet bra! Jag lär mig sakta men säkert att acceptera mig och äska mig själv i all min prakt!

Det blir ändå fel om jag försöker vara någon jag inte är och se ut som någon jag inte är. Jag vill träffa någon som älskar MIG, den jag ÄR! Inte något annat. Min personlighet och alla mina sidor, sämre som bättre!

Jag är trött på att vara en liten söt tjej som försöker vara alla till lags hela tiden! Inom mig har det hela tiden funnits ett riktigt rejält fruntimmer, och nu är hon på väg ut i ljuset! Minsann!

Inga kommentarer: