lördag 29 augusti 2009

Njuter av lugnet och stillheten!

Godmorgon!

Jag vaknade 5 på morgonen och var klarvaken, vilket innebär att jag sovit max 5 timmar inatt, detta blir totalt max 15 timmars sömn senaste 3 dygnen, men jag känner mig inte värst trött ändå! Vetskapen om att jag är ledig hela helgen gör att jag kan slappna av! :)

Sitter i köket hemma hos mina föräldrar nu. Äter goda mackor och dricker ljuvligt morgonkaffe ur en vacker blå mugg. I bakgrunden hörs köksklockans taktfasta slag och i knät har jag en liten morgonpigg hund som nyss gjorde mig sällskap här i köket.

Livet känns helt fantastiskt! Såna här stunder bevarar jag i minnet, så att jag kan plocka fram dem när det känns lite motigt! Ute skiner solen och jag tänkte strax ta en morgonpromenad. Älskar att inte ha något alls inplanerat, bara njuta och ta dagen som den kommer! Längtar efter min älskade brorsdotter Belise och hoppas de är hemma i helgen så jag kan träffa henne (och dem också såklart) en sväng!

Känner mig lite sugen för att loppis-botanisera i helgen! Inspirerad av min mor, min brors tjej och min vän Karin! :)

Önskar alla därute en fin dag! :)

Inga kommentarer: