torsdag 27 augusti 2009

One more to go...!

Inatt är sista natten! Weeee!! Sen åker jag till Gevåg i helgen och vilar upp mig! Det ska bli så otroligt skönt! Idag känner jag mig utsövd iaf, trots att jag klev upp 13.30. Skulle iväg på en behandling 14, så det var därför. Gårnatten gick bra, var astrött i början, men sen tog det sig! Fredrik kom och höll mig sällskap, det är alltid upp-piggande!

Fick en massa goda skratt också, övertrött och med min vanliga taskiga humor! En taxichaffis som var in ville köpa "en sån där korv som man trär i hålet". Jag lyckades hålla skrattet inne ända tills en kvinna som jobbar nätter inom vården, och som stod bakom honom i kön, började asgarva! Då brast det och jag skrattade så tårarna sprutade! Den stackars gubben (som förmodligen inte hade den minsta lilla gnutta snuskig humor) fattade ingenting!

Jag är lite knasig ändå när det gäller sånt där, för jag kan själv ha världens värsta humor, men jag uppskattar den inte alltid hos andra, (noll självinsikt?) men det beror lite på situation och person och om det ligger nåt bakom.

Jag har ändå blivit lite prydare av mig med åren tror jag, uppskattar inte när folk rapar högt och fiser och har sig. Det är väl bara mänskligt, men det känns ohyfsat!

Nu ska jag vila lite igen, träna om jag känner orken och sen jobba igen! =)

Skönt att känna sig som folk igen!

Inga kommentarer: