söndag 20 februari 2011

20 veckor kvar!!!


Nu är det 20 veckor kvar till tävling!!! Min allra första tävling! Shit vad spännande, pirrigt och lite nervöst! :-)

På dessa 20 veckor skall jag bort med ungefär 9 kg på min lilla kroppkaka! 9 kg fördelat på 20 veckor blir 0,45 om jag inte är helt lost nu. Alltså behöver jag gå ner ungefär ett halvt kilo i veckan! Å DET skall jag allt greja! Litar på min coach till hundra procent!!!

Det skall bli sjukt spännande att se vad som händer med kroppen under denna resa! :-) Har ännu inte tagit några "före-bilder" vilket jag borde ta tag i snarast, så att jag har något att jämföra med under resans gång! Visst ser jag lite skillnader, att jag gått ihop mig i kroppen och magen börjar få lite markeringar och så.

Men det är lätt att stirra sig blind och inte se skillnaden så väl eftersom man ser sig själv varje dag! ;)

Bilden är från förra årets tammerpokal och längst ut till höger ser ni min fina vän Cissi, som tog å satsade på byggning istället! :-) Det är galet svårt att tänka sig att jag kommer att ha en form som ens är i närheten av det där!!! Men det är lång tid kvar och jag tror att mycket kommer att hända på slutet! :-)

Ni kommer väl å hejar på mig där? :)

11 kommentarer:

Trollkatt sa...

Hur tufft som helst! Jag kommer heja på dig var jag än befinner mig :)

Erika sa...

Givetvis, kan jag inte rent fysiskt är jag där i själ och hjärta! <3

Anonym sa...

Känner också sånt jävla pirr :D Skall bli skitroligt! Nu taggar vi till lite extra! :D

Susanne Löfgren sa...

Paula å Erika - wee!!!! :D

Anonym - vem du nu är? - JA det gör vi!!! :D

Christian sa...

Hahaha, jadu hade alla dagar veckan hellre använt cillit (som faktiskt är riktigt bra) men har bara Mr. Muscle (fönsterputs hahahahaha) hemma. =D Fan vad illa att vi ens snackar om städprodukter HAHAHAHA Fan vad sköna vi är! ;P

Visst är det underbart att kaffe är kalorifritt..Vet inte vad jag hade gjort annars! =D svart knark!

Skönt att du börjar könna dig tillbaka på banan tjejen, det glädjer mig!

Självklart så stöttas det från alla håll och kanter även här! =D

Keep being awesome, härliga duuuu! =D KRAMAR på dig!

Jennie sa...

Det fixar ju du hur lätt som helst! :)
Vill du så fotar jag gärna. :)

Jennie sa...

Självklart! :) Vad skulle du vilja ha för miljö runt om då? Annars lär det duga med en ren vägg bara kanske?

Jennie sa...

Haha ja vem bor inte litet... :P På gymet när du är riktigt nypumpad? Men man kommer kanske inte in där som ickemedlem kom jag på... :/

Jennie sa...

Ja men fan, gör det! :) du har ju itt nummer så, lite smidigare att messas. :)

Jennie sa...

Haha ja klart det här funkar bättre när man sitter vid dä kåmmpjuters! :P Men kolla det där så fixar vi. :)

Em Löfgren sa...

spännande!!g go go go!!!!!!!