fredag 18 februari 2011

Första jobbveckan! Deff!


Nu har jag gjort min första vecka på nya jobbet! Det känns så himla bra! :-) Far mest omkring som en yr höna där, men allt faller nog på plats med tiden! Det känns som att det är högt i tak och ett skönt klimat där och jag är inte rädd för att vara mig själv, det är så befriande och skönt när det känns så! :-) Alla jag träffat hittills, som jobbar där - är så himla härliga typer! Det är så det ska vara! =)

Känner mig så glad och tacksam över att jag får spendera mina dagar där! :-)

Ändå är det skönt med lite helg nu så jag får lite tid att smälta allt det nya! :-) Förhoppningsvis har ett och annat fastnat till veckan! =)

Å så deffen då.. Ja vad ska jag säga.. jag har hamnat på nån slags platå verkar det som, för det fortsätter stå stilla, men nu nojar jag inte längre, nu känner jag lugnet för nytt kostprogram är på väg! Å så har jag fått två viktiga uppgifter av min fantastiska underbara coach:

1: Sluta noja!

2: Tro på mig själv!

Så nu kör jag på det! :) Ska passa på att lassa i mig god mat imorgon för nu blir det nog inga ätardagar på ett tag som sagt.. ; P

1 kommentar:

Linda Byström sa...

Du ska se att du hittar din drömprins förr eller senare, är enormt glad som hittade min Markus!!! Kram o trevlig helg!!