söndag 27 februari 2011

I brist på annat - en lista!


När vaknade du imorse?
Svar:
Strax efter 8

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
kaffe!

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Nope! Men skickat några sms!

Vilket humör är du på?
Svar:
På hänga-med-mig-själv-humör! Den är viktig den där tiden! Kommer aldrig förstå mig på såna som vill ha sällskap varenda sekund på dygnet, men alla är vi olika, det som är charmen antar jag! =)

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Ballerinakakor!

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Hmm.. middag och hyrfilm igårkväll var det nog!

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Första någonsin?? Ingen aning! Idag var det fejjan!

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Idag har jag jobbat på mitt älskade jobb! =) Ikväll har jag en "skräparkväll"! Ibland behöver jag skräpardagar som jag kallar dem, när jag bara ÄR och inte bryr mig i nånting! Ikväll är en skräparkväll!

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Den första var nog "Underwear" med Royal Republic!

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
Tja, varför inte? Sov i soffan tror jag? (sjukt spännande liv ;))

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Sov i soffan tror jag? (sjukt spännande liv ;))

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Man vet aldrig!

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Var säkert mig själv ;)

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Om jag får upp arslet ur soffan så - kanske!

Hur många barn ska du ha? Vad ska dom heta?
Svar: Ingen aning!

Vad tror du att klockan är?
Svar:
18.12

Vad borde du göra idag?
Svar:
Ingenting!

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Mysbrallor å tjocksockar är ju min stående favorit såhär års! Får man inte det då? Fråga en fråga till vem som helst? Det är ju bara å fråga!

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Får man inte det då? Fråga en fråga till vem som helst? Det är ju bara å fråga för bövelen! ;)


Listan har jag fräckt norpat hos Jossan!

1 kommentar:

Veronica sa...

klart man måste få fråga ;P